Edukacja

W realizacji usług rozwojowych dla oświaty opieramy się na sprawdzonej wiedzy psychologicznej, która pomaga rozwijać siły psychiczne człowieka. Nasze doświadczenia w zakresie wspierania rozwoju w obszarze edukacji można opisać jako szereg następujących po sobie czynności: zidentyfikowanie problemu, nazwanie go, a następnie opracowanie metody zaradczej opartej na sprawdzonej empirycznie wiedzy.

Uczymy bawiąc, bawimy ucząc

Edukację rozumiemy jako szereg oddziaływań (w tym wychowanie i wykształcenie), których celem jest odkrycie potencjału człowieka, wzmocnienie go, pielęgnowanie i pomoc w budowaniu na nim życia, tak aby mógł on chronić jednostkę przed jej własnymi słabościami i przeciwnościami losu. Bliska jest nam idea całożyciowej edukacji. Zwracamy się w pozytywną stronę psychologii, która pomaga kreślić potencjał ochronny jednostki – pielęgnujemy to co silne. Naszym celem jest kształtowanie ludzi szczęśliwszych, bardziej twórczych i spełnionych, którzy swoją energią i pasją potrafią zarażać innych, a w konsekwencji przyczyniają się do budowania lepszego świata.

Nasze działania edukacyjne

Usługi edukacyjne szyte na miarę

Każą usługę rozwojową projektujemy na podstawie wcześniej zdiagnozowanych potrzeb klienta, jeśli chcesz zobaczyć, jak pracujemy zapoznaj się przykładowymi projektami, które zrealizowaliśmy w zakładce Realizacje.

Poniżej znajdziesz przykładowe zakresy naszych działań edukacyjnych. Przedstawione treści mogą się ze sobą przeplatać i łączyć w całe cykle szkoleniowe w zależności od celów rozwojowych i czasu potrzebnego na realizację usługi. Nie są to gotowe agendy a jedynie zagadnienia tematyczne, które podlegają modyfikacjom w procesie dopasowywania oferty do potrzeb i oczekiwań klienta.

Co WYRÓŻNIA realizowane przez nas projekty edukacyjne?

Uczymy poprzez zabawę

Dbamy o atrakcyjną formę naszych działań szkoleniowych, aby zaciekawiać i przyciągać uwagę uczestników. Wykorzystujemy grywalizację w edukacji. Tworzymy autorskie i niepowtarzalne materiały oraz pomoce dydaktyczne, dbając o każdy detal.

Łączymy teorię z praktyką

Uważamy, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra i sprawdzona teoria. Angażujemy uczestników w dyskusję prezentując różne stanowiska. Prowokujemy do refleksji, zachęcamy do samodzielnego weryfikowania przedstawionych hipotez.

Zasada Evidence based

Na rynku usług edukacyjnych cała masa mitów, które staramy się obalać – nie uważamy, że czarny kot przynosi pecha jak również nie wierzymy w to, że wykorzystujemy tylko 10 % mózgu. Szkolimy w oparciu o dowody naukowe. Ważna jest dla nas skuteczność i etyka w edukacji.

Stawiamy na współpracę

Łączymy interesy różnych stron zaangażowanych w proces edukacji. Projektujemy usługi rozwojowe dopasowując je do potrzeb wszystkich stron zaangażowanych w projekt. W realizacji efektów edukacyjnych dbamy zarówno o uwagę uczestników oraz ich potrzeby jak o oczekiwania zleceniodawcy.

Szlifujemy diamenty

Stosujemy sprawdzone narzędzia psychologicznej diagnozy potencjału. Korzystamy z dorobku psychologii naukowej i łączymy go z doświadczeniami praktyków. Wykorzystujemy metody sprawdzone empirycznie, które pozwalają odkrywać i rozwijać potencjał.

Stosujemy gamifikację

Wykorzystujemy różne formy grywalizacji tworząc oryginalne scenariusze szkoleń. Dbamy o atrakcyjną i spójną narrację, która ma angażować uwagę uczestników. Ręcznie przygotowujemy niepowtarzalne materiały i rekwizyty szkoleniowe, dbając o każdy detal, tak aby zaangażować nawet najbardziej znudzonych.

Referencje

Szkolenie było zorganizowane inaczej niż wszystkie do tej pory. Położono duży nacisk na praktyczną pracę z uczniem, czyli nauka przez poznanie, a nie przez podanie wiedzy. Super :)

Nauczyciel Liceum Ogólnokształcącego

Ze szkoleń najbardziej utkwiło mi w pamięci: przygotowanie merytoryczne i zaangażowanie trenerów, pozytywna atmosfera podczas warsztatów dla nauczycieli, zajęcia dotyczące perswazji i motywacji.

Dyrektor Szkoły Podstawowej

Dzięki udziałowi w projekcie „Słowa mają moc” nasi uczniowie są bardziej otwarci, komunikatywni, zacieśniły się więzi między uczestnikami projektu, poczuli się wyróżnieni na tle klasy. Potrafią rozmawiać o emocjach i uczuciach, zmienili podejście do porażki oraz są bardziej świadomi siebie.

Nauczycielka Zespołu Szkół Zawodowych

Najbardziej podobała mi się rozmowa o komunikacji, rozumienia innego człowieka oraz występy na scenie, że liczą się słowa, a nie wygląd. Najmniej mi się podobały zajęcia z talerzykami, ponieważ sztuczka mi nie wychodziła, jednakże nauczyło mnie to, że muszę ćwiczyć, aby mi coś wyszło, co pomogło mi w rozwijaniu siebie na dodatkowych zajęciach.

Magda
Uczennica Liceum Ogólnokształcącego

W projekcie podobały mi się wszystkie zajęcia, to jak ludzie są otwarci by nam pomóc. Wspólnie spędzony czas bardzo dużo mnie nauczył wiary w siebie i w swoje możliwości oraz wiary, że „możemy!”. Bardzo bym chciała podziękować za szansę udziału w tym projekcie – DZIĘKUJĘ!

Diana
Uczennica Technikum Samochodowego

Bardzo dużo mi się podobało i wiem, że bardzo dużo rzeczy z tego wyciągnę. Korzyści z tego są takie, że uczymy się od ludzi, a ludzie od nas. Praca z ludźmi, pokazanie, że każde emocje są nam potrzebne. Ten projekt uczy nas wary w siebie i nasze marzenia, że trzeba do tego dojrzeć.

Natalia
Uczennica Liceum Ogólnokształcącego

Zaufali nam