Biznes

W realizacji usług rozwojowych dla biznesu opieramy się na sprawdzonej wiedzy psychologicznej, która pomaga rozwijać siły psychiczne człowieka. Nasze doświadczenia w zakresie wspierania rozwoju w biznesie można opisać jako szereg następujących po sobie czynności: zidentyfikowanie problemu, nazwanie go, a następnie opracowanie metody zaradczej opartej na sprawdzonej empirycznie wiedzy.

Biznes

My rozwijamy ludzi, a oni rozwijają biznes

Biznes rozumiemy jako żywy organizm, widzimy w nim ludzką twarz a nie tylko bezduszną maszynę. To właśnie wpieranie rozwoju ludzi w biznesie jest naszym celem. Pomagamy odnaleźć i rozwinąć potencjał (jednostek i zespołów), wzmacniamy siły psychiczne, które ułatwiają lepsze i wartościowsze życie, a w konsekwencji przyczyniają się do rozkwitu organizacji.

Szkolenia biznesowe

  • Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż
  • Przywództwo i budowanie zespołów
  • Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
  • Zarządzanie emocjami w biznesie
  • Wystąpienia publiczne – budowanie wizerunku
  • Teambuilding, czyli mądra integracja
  • Trening efektywności osobistej
  • Business coaching – projektowanie ścieżki rozwoju

Usługi rozwojowe dla biznesu szyte na miarę

Każą usługę rozwojową projektujemy na podstawie wcześniej zdiagnozowanych potrzeb klienta, jeśli chcesz zobaczyć, jak pracujemy zapoznaj się przykładowymi projektami, które zrealizowaliśmy w zakładce Realizacje.

Powyżej znajdziesz przykładowe tematy szkoleń biznesowych, które realizujemy. Przedstawione treści mogą się ze sobą przeplatać i łączyć w całe cykle szkoleniowe w zależności od celów biznesowych i czasu potrzebnego na realizację usługi. Nie są to gotowe agendy a jedynie zakresy naszych działań, które podlegają modyfikacjom w procesie dopasowywania oferty do potrzeb i oczekiwań klienta.

Co WYRÓŻNIA realizowane przez nas projekty biznesowe?

Połączenie teorii z praktyką

Korzystamy z dorobku psychologii naukowej i łączymy go z doświadczeniami praktyków. Uważamy, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra i sprawdzona teoria. Angażujemy uczestników w dyskusję prezentując różne stanowiska. Prowokujemy do refleksji, zachęcamy do samodzielnego weryfikowania przedstawionych hipotez.

Szkolenia Evidence Based

Na rynku usług rozwojowych jest cała masa mitów, które staramy się obalać – nie uważamy, że czarny kot przynosi pecha jak również nie wierzymy w to, że stres nam zawsze szkodzi, szkolimy w oparciu o dowody naukowe. Ważna jest dla nas skuteczność i etyka w biznesie.

Zastosowanie gamifikacji

Naszym szkoleniom nadajemy atrakcyjną formę w postaci spójnej narracji fabularnej, aby zaciekawiać i przyciągać uwagę uczestników. Wykorzystujemy różne formy grywalizacji tworząc oryginalne scenariusze gier szkoleniowych. Ręcznie przygotowujemy niepowtarzalne materiały i rekwizyty szkoleniowe, dbając o każdy detal.

Projekty szyte na miarę

Projektujemy kompleksowe usługi rozwojowe dopasowując je do potrzeb i możliwości wszystkich stron zaangażowanych w projekt (uczestników, przełożonych, inwestora). Diagnozujemy problemy i monitorujemy efekty naszych działań szkoleniowych za pomocą rzetelnych narzędzi psychometrycznych.

Niezapomniane wrażenia

Zapoznajemy się z historią danego miejsca, zewsząd czerpiemy inspiracje. Budujemy spójną opowieść, co sprawia, że treści szkoleniowe zyskują na autentyczności i łatwiej trafiają do odbiorców. Dzięki temu, że wzbudzamy pozytywne emocje i uruchamiamy wyobraźnię nasze szkolenia trwale zapisują się w pamięci uczestników.

Praktyczne wdrożenie zmiany

Pracujemy z wykorzystaniem metafor i analogii. Jednocześnie zawsze dbamy o praktyczne przełożenie metaforycznych treści szkoleniowych na życie zawodowe uczestników. Inspirujemy do praktycznego wdrażania narzędzi rozwojowych, w ramach follow-up monitorujemy i utrwalamy efekty rozwojowe.

Referencje

Bardzo podobały mi się spotkania, w których ćwiczyliśmy techniki negocjacyjne. Na pewno parafraza będzie czymś co będę wykorzystywała w codziennej pracy. Bardzo podobały mi się ćwiczenia z wykorzystaniem postaci z bajek to, że mogliśmy się oderwać w nich od codzienności, a potem przełożyć to na pracę w korporacji. Super była gra na zakończenia :)

Asia
Pracownik działu obsługi klienta – BANK SPÓŁDZIELCZY

Aniu, bardzo dziękuję za możliwość udziału w całym projekcie szkoleniowym. Masz w sobie olbrzymia ilość pozytywnej energii, która jest zaraźliwa. Dzięki Tobie na zajęciach panował miły klimat. Szczególnie przydatne były ćwiczenia, które przygotowywałaś, gry, zabawy. Materiały zawsze były na wysokim poziomie i bardzo estetyczne. Najważniejsze dla mnie jednak było „pootwieranie się”. Nie jestem w stanie wskazać, które ćwiczenia szczególnie w tym pomogły. Działo się tak chyba za każdym razem, kiedy musiałam coś zrobić, co czułam, że nie jest dla mnie, że nie umiem, Zatem ćwiczenie, praktyka – to najważniejsze. To jednak nie znaczy, że teorii było za dużo. Nie ma czegoś, co mogłaby wskazać jako ‘nie takie”. Wszystko było przydatne. Dziękuję.

Monika
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży - LINDORFF

Forma szkolenia bardzo angażująca uczestników, dzięki czemu nie było nudy. Dużo ćwiczeń sprawiło, że większość przekazanych informacji mogę używać w kontaktach z klientami – po prostu wiem teraz kiedy i powinnam i mogę. Umiem rozpoznać, kiedy ktoś próbuje mną manipulować. Poznane narzędzia komunikacji wprowadziłam w życie stosując je również w rozmowach z dziećmi. Dużo informacji i wiele przykładów – to mi się podoba.

Ewa
Kierownik zespołu - TOSHIBA

Bardzo lubię pracę na zasobach wewnętrznych oraz zmiany przekonań i pracę na emocjach. Tak więc poszerzenie tego tematu oraz ukazanie go, a właściwie przeniesienie, w sposób bardziej oczywisty, na środowisko pracy było dla mnie bardzo rozwojowe. Odkrywałam na tych zajęciach nowe obszary rozwoju siebie i przeniesienie tych nowych osiągnięć na życie zawodowe.

Kasia
Team leader – ALTIMI SOLUTIONS

Zaufali nam

Ze względu na zmiany w naszym składzie, aktualizujemy stronę o zespole. Prosimy o cierpliwość.
+