Edukacja

W realizacji usług rozwojowych dla oświaty opieramy się na sprawdzonej wiedzy psychologicznej, która pomaga rozwijać siły psychiczne człowieka. Nasze doświadczenia w zakresie wspierania rozwoju w obszarze edukacji można opisać jako szereg następujących po sobie czynności: zidentyfikowanie problemu, nazwanie go, a następnie opracowanie metody zaradczej opartej na sprawdzonej empirycznie wiedzy.

Uczymy bawiąc, bawimy ucząc

Edukację rozumiemy jako szereg oddziaływań (w tym wychowanie i wykształcenie), których celem jest odkrycie potencjału człowieka, wzmocnienie go, pielęgnowanie i pomoc w budowaniu na nim życia, tak aby mógł on chronić jednostkę przed jej własnymi słabościami i przeciwnościami losu. Bliska jest nam idea całożyciowej edukacji. Zwracamy się w pozytywną stronę psychologii, która pomaga kreślić potencjał ochronny jednostki – pielęgnujemy to co silne. Naszym celem jest kształtowanie ludzi szczęśliwszych, bardziej twórczych i spełnionych, którzy swoją energią i pasją potrafią zarażać innych, a w konsekwencji przyczyniają się do budowania lepszego świata.

Nasze działania edukacyjne

  • Oferta dla dyrektorów placówek oświatowych
  • Szkolenia dla nauczycieli i edukatorów
  • Warsztaty dla uczniów
  • Edukacja dla każdego

Usługi edukacyjne szyte na miarę

Każą usługę rozwojową projektujemy na podstawie wcześniej zdiagnozowanych potrzeb klienta, jeśli chcesz zobaczyć, jak pracujemy zapoznaj się przykładowymi projektami, które zrealizowaliśmy w zakładce Realizacje.

Powyżej znajdziesz przykładowe zakresy naszych działań edukacyjnych. Przedstawione treści mogą się ze sobą przeplatać i łączyć w całe cykle szkoleniowe w zależności od celów rozwojowych i czasu potrzebnego na realizację usługi. Nie są to gotowe agendy a jedynie zagadnienia tematyczne, które podlegają modyfikacjom w procesie dopasowywania oferty do potrzeb i oczekiwań klienta.

Co WYRÓŻNIA realizowane przez nas projekty edukacyjne?

Uczymy poprzez zabawę

Dbamy o atrakcyjną formę naszych działań szkoleniowych, aby zaciekawiać i przyciągać uwagę uczestników. Wykorzystujemy grywalizację w edukacji. Tworzymy autorskie i niepowtarzalne materiały oraz pomoce dydaktyczne, dbając o każdy detal.

Łączymy teorię z praktyką

Uważamy, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra i sprawdzona teoria. Angażujemy uczestników w dyskusję prezentując różne stanowiska. Prowokujemy do refleksji, zachęcamy do samodzielnego weryfikowania przedstawionych hipotez.

Zasada Evidence based

Na rynku usług edukacyjnych cała masa mitów, które staramy się obalać – nie uważamy, że czarny kot przynosi pecha jak również nie wierzymy w to, że wykorzystujemy tylko 10 % mózgu. Szkolimy w oparciu o dowody naukowe. Ważna jest dla nas skuteczność i etyka w edukacji.

Stawiamy na współpracę

Łączymy interesy różnych stron zaangażowanych w proces edukacji. Projektujemy usługi rozwojowe dopasowując je do potrzeb wszystkich stron zaangażowanych w projekt. W realizacji efektów edukacyjnych dbamy zarówno o uwagę uczestników oraz ich potrzeby jak o oczekiwania zleceniodawcy.

Szlifujemy diamenty

Stosujemy sprawdzone narzędzia psychologicznej diagnozy potencjału. Korzystamy z dorobku psychologii naukowej i łączymy go z doświadczeniami praktyków. Wykorzystujemy metody sprawdzone empirycznie, które pozwalają odkrywać i rozwijać potencjał.

Stosujemy gamifikację

Wykorzystujemy różne formy grywalizacji tworząc oryginalne scenariusze szkoleń. Dbamy o atrakcyjną i spójną narrację, która ma angażować uwagę uczestników. Ręcznie przygotowujemy niepowtarzalne materiały i rekwizyty szkoleniowe, dbając o każdy detal, tak aby zaangażować nawet najbardziej znudzonych.

Referencje

Szkolenie było zorganizowane inaczej niż wszystkie do tej pory. Położono duży nacisk na praktyczną pracę z uczniem, czyli nauka przez poznanie, a nie przez podanie wiedzy. Super :)

Nauczyciel Liceum Ogólnokształcącego

Ze szkoleń najbardziej utkwiło mi w pamięci: przygotowanie merytoryczne i zaangażowanie trenerów, pozytywna atmosfera podczas warsztatów dla nauczycieli, zajęcia dotyczące perswazji i motywacji.

Dyrektor Szkoły Podstawowej

Dzięki udziałowi w projekcie „Słowa mają moc” nasi uczniowie są bardziej otwarci, komunikatywni, zacieśniły się więzi między uczestnikami projektu, poczuli się wyróżnieni na tle klasy. Potrafią rozmawiać o emocjach i uczuciach, zmienili podejście do porażki oraz są bardziej świadomi siebie.

Nauczycielka Zespołu Szkół Zawodowych

Najbardziej podobała mi się rozmowa o komunikacji, rozumienia innego człowieka oraz występy na scenie, że liczą się słowa, a nie wygląd. Najmniej mi się podobały zajęcia z talerzykami, ponieważ sztuczka mi nie wychodziła, jednakże nauczyło mnie to, że muszę ćwiczyć, aby mi coś wyszło, co pomogło mi w rozwijaniu siebie na dodatkowych zajęciach.

Magda
Uczennica Liceum Ogólnokształcącego

W projekcie podobały mi się wszystkie zajęcia, to jak ludzie są otwarci by nam pomóc. Wspólnie spędzony czas bardzo dużo mnie nauczył wiary w siebie i w swoje możliwości oraz wiary, że „możemy!”. Bardzo bym chciała podziękować za szansę udziału w tym projekcie – DZIĘKUJĘ!

Diana
Uczennica Technikum Samochodowego

Bardzo dużo mi się podobało i wiem, że bardzo dużo rzeczy z tego wyciągnę. Korzyści z tego są takie, że uczymy się od ludzi, a ludzie od nas. Praca z ludźmi, pokazanie, że każde emocje są nam potrzebne. Ten projekt uczy nas wary w siebie i nasze marzenia, że trzeba do tego dojrzeć.

Natalia
Uczennica Liceum Ogólnokształcącego

Zaufali nam