Maja Wereszczyńska
psycholożka, specjalistka ds. szkoleń, koordynatorka projektów
“Dreaming doesn’t make time less real for us” Insomnium – “Ephemeral”
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. W czasie studiów należała do Pracowni Konsultacji i Poradnictwa Psychologicznego w Instytucie Psychologii UWr. Poszerzała swoją wiedzę studiując pedagogikę na specjalności “Edukacja dorosłych i marketing społeczny”. W Pracowni Rozwoju jest głównym ogarniaczem backstage’u – dba przygotowywanie treści edukacyjnych i szkoleniowych, koordynuje projekty, a przede wszystkim o to, by wszyscy znaleźli się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie. Czasami można ją spotkać w terenie, gdy prowadzi warsztaty i szkolenia.
Poza pracą w Pracowni Rozwoju uczestniczy w międzynarodowych projektach Erasmus+, biorąc udział w tworzeniu programów edukacyjnych koncentrujących się na rozwijaniu kompetencji dorosłych w obszarach krytycznego myślenia, umiejętności cyfrowych oraz przełamywania lęku. Prowadziła zajęcia z obszaru radzenia sobie ze stresem na wrocławskim Uniwersytecie Trzeciego wieku, a obecnie współpracuje z uniwersytetem WSB Merito we Wrocławiu, prowadząc zajęcia z komunikacji społecznej. Redaktorka w Journal of Education Culture and Society.
Jej pasją jest psychologia emocji, a szczególnie interesują ją różnice kulturowe w sposobie opisywania i wyrażania emocji. To zainteresowanie zrodziło się z fascynacji tym, jak różnorodne są nasze reakcje emocjonalne i słowniki opisujące emocje oraz jak kultura wpływa na naszą psychikę.
W wolnych chwilach zanurza się w świecie reportaży, które pozwalają jej lepiej zrozumieć różnorodność ludzkich doświadczeń i pogłębiać wiedzę na temat rzeczywistości społecznej. Jest nie tylko teoretykiem, ale również praktykiem, nieustannie poszerzając swoje horyzonty i umiejętności.
“Dreaming doesn’t make time less real for us” Insomnium – “Ephemeral”
Zobacz czym się zajmuję:
Szkolenia
Publikacje
Projekty edukacyjne
- Urbanovich, H., Kobylarek, A., Madej, M., Radinovič Hajdič, M., Kaczmar, K., Wereszczyńska, M., Yüce, H., Čepová, H., Lapinienė, L., Lacantore, F., Hering, A., Gültekin, R. S., Navarskaitė, B., Verri, D. S. ., Çelik, M., Voce, T., & Krasoń, K. (2023). How to Organise Intergenerational Workshops? Manual of Good Practices in Intergenerational Learning for Adult Educators. Andragogy Adult Education and Social Marketing, 3(3). https://doi.org/10.15503/andr2023.3
- Madej, M., & Wereszczyńska, M. (2023). Set the Scene – A guide for Adult Education Professionals on Using Drama Techniques in Teaching and Learning. Andragogy Adult Education and Social Marketing, 3(3). https://doi.org/10.15503/andr2023.3.2