Realizacje / Warsztaty dla uczniów
Paradoks czasu – jak zwiększyć efektywność działania?
Klient: Uniwersytet Wrocławski
Co paradoks czasu ma wspólnego z efektywnością osobistą?
Mówi się, że to młodzi kształtują przyszłość. Czy wiedzą jednak jak kreować swoją własną? Aby uzyskać twierdzącą odpowiedź na to pytanie, przeprowadziliśmy cykl szkoleń dla licealistów. Ich celem było rozwinięcie efektywności osobistej i zmiana perspektywy czasowej na przyszłościową.
Uczniowie na co dzień są obarczeni wieloma obowiązkami – szkoła, prace domowe, zajęcia pozalekcyjne, przyjaciele, rodzina, a poza tym zbliżająca się matura. Wszystko to sprawia, że młodzież może skupiać się jedynie na bieżących wydarzeniach, przyszłość zdając na łaskę losu. Podczas naszych zajęć pokazywaliśmy uczniom w jaki sposób mogą zyskać kontrolę nad swoim czasem i zapanować nad nieobliczalną przyszłością. Rozmawialiśmy o wpływie myśli i przekonań na nasze zachowanie, uczyliśmy technik zarządzania sobą w czasie i pokazywaliśmy pozytywne strony porażki oraz sposoby na poradzenie sobie z nią. A to wszystko w klimacie grywalizacji i historii osadzonej, jakżeby inaczej, w przyszłości.
Projekt realizowaliśmy dla uczniów z Liceum Ogólnokształcącego XV we Wrocławiu oraz Zespołu Szkół VI we Wrocławiu