Realizacje / Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż
Profesjonalna obsługa klienta – praktyczny cykl szkoleń
Klient: Centrum Historii Zajezdnia

Po co dobremu gospodarzowi standardy przyjmowania gości?
Zrealizowaliśmy projekt rozwojowy dla Klienta, który lubi przyjmować gości, oprowadzać ich po swoich przestrzeniach, opowiadać historię i dzielić się wiedzą. Dlatego celem naszego projektu było udoskonalenie obsługi klienta.
Działania rozwojowe rozpoczęliśmy od zbadania stanu wyjściowego, następnie zrealizowaliśmy cykl szkoleń rozwijających kompetencje interpersonalne. Wszystko po to, by na koniec wraz z uczestnikami wypracować księgę standardów. Zbiór wskazówek powstał, aby ułatwić budowanie dobrej atmosfery i relacji z każdym odwiedzającym, a także ze współpracownikami. Jesteśmy pewni, że opracowane wskazówki pozwalają tworzyć miejsce jeszcze chętniej odwiedzane przez turystów i mieszkańców Wrocławia, a każda wizyta w Zajezdni, jest ciekawym przeżyciem, refleksją, nauką i zabawą.