Realizacje / Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Budowanie kultury feedbacku

Klient: Toshiba TTCE

Budowanie kultury feedbacku
Budowanie kultury feedbacku

Kiedy informacja zwrotna motywuje do dalszego rozwoju?

Zespół liderów zarządzających linią produkcyjną brał udział w cyklu szkoleń, rozwijającym kompetencje komunikacyjne.Jednym z priorytetów Klienta było wprowadzenie kultury regularnego feedbacku w procesie oceniania pracowników. Uczestnicy dzięki zgrabnie opracowanym symulacjom i autorskim grom na własnej skórze doświadczali skutków stosowania narządzi efektywnej komunikacji. Nagrywanie rozmów oceniających, które było elementem szkoleń, dawało możliwość wglądu i korygowania własnych błędów, przez co liderzy również sami bardziej otworzyli się na informacje zwrotne.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Poczytaj:

Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Może zainteresuje Cię również z kategorii: Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów

Ze względu na zmiany w naszym składzie, aktualizujemy stronę o zespole. Prosimy o cierpliwość.
+