Realizacje / Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż
Wzrost konkurencyjności dzięki profesjonalnej obsłudze klienta
Klient: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy

Jak budować długotrwałe relacje w biznesie?
Mówią, że jak się nie rozwijasz, to się cofasz. Nasz Klient doskonale wiedział, że chce iść do przodu, więc poprosił nas o wsparcie szkoleniowe. Celem projektu było poprawienie pozycji Klienta na rynku lokalnych usług poprzez wypracowanie standardów profesjonalnej obsługi klienta.
Podczas cyklu szkoleń, który poprzedzony był badaniem stanu wyjściowego, uczestnicy zdobywali kompetencje związane z budowaniem długotrwałych relacji. Uczyli się sprawnej komunikacji, perswazji, sprzedaży bez sprzedawania, a wszystko oczywiście w atmosferze zabawy, aby utrzymać wysoki poziom zaangażowania. Wspólnie opracowane standardy w postaci książeczki i materiałów wideo pozwoliły pracownikom działać sprawniej, co przełożyło się nie tylko na wyniki firmy, ale przede wszystkim podniosło satysfakcję pracowników.