Realizacje / Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż

Wzrost konkurencyjności dzięki profesjonalnej obsłudze klienta

Klient: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy

Wzrost konkurencyjności dzięki profesjonalnej obsłudze klienta
Wzrost konkurencyjności dzięki profesjonalnej obsłudze klienta

Jak budować długotrwałe relacje w biznesie?

Mówią, że jak się nie rozwijasz, to się cofasz. Nasz Klient doskonale wiedział, że chce iść do przodu, więc poprosił nas o wsparcie szkoleniowe. Celem projektu było poprawienie pozycji Klienta na rynku lokalnych usług poprzez wypracowanie standardów profesjonalnej obsługi klienta.

Podczas cyklu szkoleń, który poprzedzony był badaniem stanu wyjściowego, uczestnicy zdobywali kompetencje związane z budowaniem długotrwałych relacji. Uczyli się sprawnej komunikacji, perswazji, sprzedaży bez sprzedawania, a wszystko oczywiście w atmosferze zabawy, aby utrzymać wysoki poziom zaangażowania. Wspólnie opracowane standardy w postaci książeczki i materiałów wideo pozwoliły pracownikom działać sprawniej, co przełożyło się nie tylko na wyniki firmy, ale przede wszystkim podniosło satysfakcję pracowników.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Poczytaj:

Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż
Ze względu na zmiany w naszym składzie, aktualizujemy stronę o zespole. Prosimy o cierpliwość.
+