Realizacje / Zarządzanie emocjami w biznesie

Zarządzanie emocjami w biznesie – jak lęk przekuć w sukces?

Klient: Schaeffler Global Service

Zarządzanie emocjami w biznesie – jak lęk przekuć w sukces?
Zarządzanie emocjami w biznesie – jak lęk przekuć w sukces?

Czy jesteśmy architektami swoich emocji?

Wiemy, że sytuacje kryzysowe w każdym z nas wywołują wiele różnych emocji, w tym strach i poczucie lęku. Zdarza się, że emocje te są na tyle silne, że odbierają zdolność logicznego myślenia i efektywnego działania. Gdy człowiek doświadcza silnych emocji uruchamia się myślenie tunelowe, które zawęża pole widzenia i skutecznie blokuje informacje niezgodne z dotychczasową wiedzą. Jednak lęk pojawia się po to, by zmienić niefunkcjonalny schemat myślenia i postępowania, a przez to może być bodźcem prowadzącym do sukcesu.

Taką sytuacją kryzysową niewątpliwie był lockdown spowodowany pandemią, w trakcie którego Klient zgłosił się do nas z potrzebą przeprowadzenia szkoleń dotyczących zarządzania emocjami. Przeprowadziliśmy webinar dla pracowników oraz serię warsztatów dla kadry zarządzającej, podczas których pokazywaliśmy jak regulować swoje emocje za pomocą odpowiednich pojęć. Uczestnicy dowiedzieli się, że każdy może być architektem swoich emocji i przeprojektowywać te nieprzyjemne uczucia, takie jak lęk, w sukces.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Poczytaj:

Zarządzanie emocjami w biznesie

Może zainteresuje Cię również z kategorii: Zarządzanie emocjami w biznesie

Ze względu na zmiany w naszym składzie, aktualizujemy stronę o zespole. Prosimy o cierpliwość.
+