Realizacje / Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż
Trudne sytuacje w kontakcie z klientem
Klient: Schaeffler Global Service
Jak zamienić trudną sytuację w wyzwanie i budować pogłębione relacje z klientami?
“Twoje przekonania stają się Twoimi myślami. Twoje myśli stają się Twoimi słowami. Twoje słowa stają się Twoimi czynami.” Te słowa Mahatma’y Gandhi’ego dobrze podsumowują to, co staraliśmy się przekazać pracownikom firmy Schaeffler podczas szkolenia dotyczącego trudnych sytuacji w kontakcie z klientem.
Wspólnie zwracaliśmy uwagę na to jaką rolę odgrywa w nim nasze nastawienie oraz uczyliśmy się w jaki sposób możemy skutecznie usprawniać naszą komunikację. Na podstawie przekazanej przez nas wiedzy, uczestnicy z łatwością wypracowywali rozwiązania dla realnie występujących przypadków, a przy tym zyskali nowe narzędzia, które ułatwią im wykonywanie codziennej pracy.